CONTACT: +40 721 328 211 E-mail: contact@hotelstore.ro

Termeni si Conditii

Termeni si Conditii Hotel Store

Site-ul Hotel Store (hotelstore.ro) este administrat de societatea Centralcom Group SRL, loc. Sacele, str. Timis nr. 74, Jud. Brasov, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J8/3049/2018.

Utilizarea site-ului – navigarea si cumpararea produselor – constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enumerate in prezentul document.

Ne rezervam dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare “Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.



Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a site-ului sau a continutului acestuia.



Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului

Legea 363/2007 Art. 2. – În sensul prezentei legi, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în practicile comerciale ce fac obiectul prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale

Va rugam sa verificati cu atentie specificatiile produsului prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Hotel Store (hotelstore.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor pentru contractele la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca doreste sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Facem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau erori de operare) iar in acest caz comanda nu poate fi expediata.

Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot exista diferente de culoare, marime sau forma si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.



Frauda
Pentru a putea accesa si utiliza anumite sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta acceptati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa va asigurati de securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. Hotel Store (hotelstore.ro) nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.


Drept aplicabil
Prin folosirea site-ului Hotel Store (hotelstore.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Hotel Store (hotelstore.ro)  sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.



Disponibilitatea serviciului
Ne rezervam dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Hotel Store (hotelstore.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@hotelstore.ro

Procedura de despagubire

Termenul de plata a despagubirilor este de maxim 30 zile calendaristice de la data solutionarii reclamatiei, plata facandu-se prin transfer bancar in contul specificat de client.

In cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare, clientul are obligatia de a declara acest lucru in prezenta curierului, doar astfel el poate fi despagubit de Hotel Store in eventualitatea gasirii produselor defecte in interiorul acestora. Daca clientul nu face reclamatia in prezenta curierului, Hotel Store este absolvit de orice eventuala despagubire.

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la Hotel Store.
Daca returnarea produselor defecte aflate in perioada de garantie va fi realizata prin alte mijloace decat predarea personala la sediu, costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos:

1.Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul Hotel Store sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

2.Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Hotel Store.

3.Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la Hotel Store.
Daca returnarea produselor defecte aflate in perioada de garantie va fi realizata prin alte mijloace decat predarea personala la sediu, costurile de transport vor fi suportate de catre client.
NOTA
In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului de catre Hotel Store (hotelstore.ro)  

4.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat nu este conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Hotel Store.

Procedura de urmat, in orice situatie, este urmatoarea:
Solicitarea de retur se face prin completarea formularului din pagina RETURNARI – AICI, in urma careia veti fi contactat in max 24 de ore lucratoare cu instructiunile despre procedura de returnare.

Închide
Sign in
Închide
Coș (0)

Nu ai niciun produs în coș. Nu ai niciun produs în coș.